יום שלישי, 19 בינואר 2010

מי החולה פה?

בימים האחרונים בכל פעם ששלחתי את ידיי העדינות להקליד איזה פוסט
על העובדה שיש לי שפעת (לא, לא חזירים), הייתי מוצא את עצמי תופס
עוד טישו, כדור נגד חום/שיעול/כאב ראש/אין אונות/חוסר תיאבון/חוסר חשק לחיות
ומטשטש כל רצון שהיה לי להגיד לעולם כמה רע לי וכמה שאני סובל.

ועכשיו שחזרתי לעצמי קצת, אני יכול לסכם את החוויה:
דבר ראשון,
הייתי קורבן לאיומים מכל מיני גורמים שניצלו את העובדה שאני חלש והרשו לעצמם להנחית אותי עוד יותר:
מהעבודה:
"תחלים או שתפוטר" (בוריס: "..א..אבל...אסור לפטר אישה בהריון!")
מהחברים מהצבא:
"5 שנים לא היתה לך שפעת ושבוע לפני המילואים אתה ממציא אחת?
יא #$%@, #$^@
^#$$%, והיינו עושים את @$%@^^ פעמיים כי היא ^@@#%& ואתה חתיכת ^@%%! יש לך שבוע להחלים!"
התעלמות מהחברים מהאזרחות:
-חבר א' לחבר ב':
"איפה בוריס נעלם?"
חבר ב': "הוא בחו"ל"
חבר א': " אה.."
וכמובן, חוסר דאגה מההורים:
אבא לאימא: "איכס, מה זה?"
אימא לאבא: " זה הבן שלך, הוא פשוט לא יצא מהמיטה 3 ימים"
אבא לאימא: "שנבדוק דופק?"
אימא לאבא: "השתגעת? אני לא מתקרבת אליו ככה"

הקשבתי לעצת הרופאים, ונטלתי את מיטב הכדורים:
אקמול יום, אקמול לילה, אקמול קרי לילה, פארמול יום
פארמול לילה, פמוטידין, ויאגרה, ברונכולט וזאת רק הרשימה של התרופות החוקיות..

ואז, ברגע אחד של שיכרון חושים מהתרופות,
בעודי קודח מחום, החלטתי לקרוא את אחד הדפים המצורפים
לתרופות ולראות מהן תופעות הלוואי של מה שנטלתי, בלעתי, הסנפתי.
ואז חשכו עיניי:
כאבי ראש, סחרחורת, עצירות, שלשול, בחילה, הקאה, כאבי בטן ונפיחות,
יובש בפה, יובש בעור, אובדן תאבון, עייפות, נמנום, כאבי שרירים, כאבי פרקים,
זמזום באוזניים, ירידה בתפקוד המיני, הזעות יתר, נשירת שיער.
אה כן, וגם:
גירוד או פריחה בעור, התנפחות הידיים, הפנים, השפתיים, הלשון, הגרון,
התפתחות קשיי נשימה, קשיי בליעה, חום, כאב גרון, לחץ בחזה, אי סדירות או
ירידה בקצב פעימות הלב, בלבול, עייפות, חולשה בלתי רגילה, דימום, הצהבת העור
או הצהבת העיניים.

לבסוף, כתוב שאם אני מרגיש בתופעות הלוואי שצוינו - עליי לפנות מיד לרופא.
אחרי כל מה שכתוב פה ממה שעלול להיגרם לי מהתרופות,
המסקנה המתבקשת היא שעליי לפנות לרופא מידית על מנת שיכריז על שעת מותי.

אז רבותיי,
אני יוצא בהכרזה:
מהיום, אני מטפל בעצמי בשיטות טבעיות:
רק מיצים טבעיים,
רק צמחי מרפא,
רק מחשבות חיוביות,
רק לטייל בהודו,
רק ללבוש בדים,
רק להאריך שיער,
רק להתרחץ בירדן.
ו...קיראו לי יוסף.


מאסתי בתרבות המערבית, אני ילד טבע מעכשיו.
אנרגיות חיוביות לכם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה