יום שישי, 1 בינואר 2010

פוסט ראשון ולכן זה יהיה ארוך


בשביל לגרום למישהו להתעניין במשהו, כדאי שזה יהיה מעניין כבר מהשורה הראשונה.
אז עכשיו שעברתי את המבחן הזה, אני אנסה להסביר למה בא לי בלוג ולמה לכם יבוא לקרוא אותו.

אז למה בא לי בלוג?
כדאי שתהיה לי במה נוספת לחפור בה, ולא שחסר – במייספייס אני מפרסם את המוזיקה שאני יוצר, בטוויטר אני מפרסם את המחשבות שיש לי בזמן שאני בשירותים ובפייסבוק אני מרוקן את כל האשפה שיש לי מההארד דיסק, מצלמה, פלאפון והמוח.

ומה יוצא לי מכל העניין?
תשומת לב כמובן, מי שמכיר אותי קצת יותר לעומק יודע שאני צמא לה. וכן, אני יודע שככה דודו טופז התחיל. אבל אני לא אשלח אנשים לפוצץ מכות אנשים אחרים (כי יש לי יותר מדי מה להפסיד) ואני גם לא אתאבד (כי יש לכם יותר מדי מה להפסיד).

ולמה עכשיו?
איזה תאריך יותר סימבולי מלהתחיל משהו חדש דווקא היום? שנה חדשה, עשור חדש וכן, איזה אנטי יהדות אני. אבל אם מישהו יודע מה התאריך העברי היום זה אתם הרי, ברור שאתם.

שורה תחתונה – ברוכים הבאים, מקווה שתהנו. מקווה שתקראו, מקווה שתגיבו, מקווה שתפיצו, מקווה שתזפזפו לפה לפחות כמה פעמים בשבוע ומקווה להוריד כבר את ה10 קילו שמפרידים ביני לבין אושר עילאי.
למרות שבשביל זה יש גם את 2011, 2012, 2013...
לע,
ממחר אני אתחיל להתאמן.

2 תגובות:

  1. בהצלחה קטנצ'יק,
    ואיפה קצת קרדיטים למעצב ??

    השבמחק
  2. רותם אתה לא יכול פעם אחת לפרגן לחבר בלי לקחת קרדיט לעצמך?!?!
    קטנצ'יק! מבסוט מאוד על הבלוג! בהצלחה ובגדול חבר קטן!

    השבמחק