יום חמישי, 14 בינואר 2010

בעל הדעה

1) סגן שר החוץ ושגריר טורקיה -
איילון: "הלו אימא? כן. כן, אכלתי..
טוב, סתמי רגע.
תדליקי ערוץ 2..כן, גם 10 בסדר.
מה? לא...לא יודע אם משדרים את זה במבט.
מבט עדיין משודרת בכלל?
...טוב, אימא. אין לי זמן, הדלקת?
אחלה. קבלי, קבלי איך אני משפיל פה את הטורקי.
כן...כן, אני זה שיושב גבוה!!
מה זה "מה אני עושה בטלוויזיה?" אני שר!
מה איזה? סגן שר החוץ !
...כן, אימא, זה גם שר!! ו..מה?
לא, לא יודע מתי אני חוזר. אבל קבלי איך הוא יושב בפינה
כולו קטן כזה. אפילו את המאכל המסורתי שלהם לא שמתי פה..
כן נו..איך קוראים לזה, וואחד באקום, נאחום טאקום..לא זוכר.
בסדר, רחאחט לאקום. מה את עכשיו,
נהיית פרו טורקית?
....טוב, ביי אימא. ליברמן מגיע.
..כן, טוב..אימא, חייב לנתק.
הוא ירביץ לי.
ביי."














2) גואל הPIMP רצון -
הנה בן אדם שידע להנות, היו לו יותר נשים מימים בשבוע.
יותר ילדים מכמות החודשים בשנה וכל זה כשהוא חי על חשבון משלם המיסים.
(הייתי אומר אני, אבל אז ארגיש פרייאר).
ואני שואל -
מה הסוד שלך מר רצון?
להיראות כמו שאתה נראה,
עם הלוק הזה של "אני נוח, אני בונה תיבה.
אני צריך רק נשים, לא בעלי חיים"
אבל לגרום להן לקעקע את שמך עליהן?
להביא לך ילדים?
לעמוד בתור בשביל עוד ערב חושני איתך?
אותי - קנית.
כבר פותח לך Fan page בפייסבוק!
מחר כבר יש לי תור אצל המקעקע ההוא בסנטר,
"גואל שולתתת!!!!!111" - זה מה שאני מקעקע!
רק..
רק, אל תעזוב אותי..
טוב?

בכל מקרה, אל תראו אותו בתור דיקטטור, זקן וחרמן.
יש בו גם צדדים כיפיים,
הנה, ממש לפני שהוא הופך לאסיר מס' "רד על 4, לא..לא מתפללים עכשיו"
הוא עשה בדיוק את הדבר שכל בן אדם חייב לעשות לפני שהוא נכנס לכלא!
-לא, לא סקס.
גם.
אבל לא רק,
ראה אוואטר!
מלך, נו.


אה כן, וגם האדמה רעדה בהאיטי.
קודם טורקיה,
עכשיו זה,
באמת שנגמרים המקומות בעולם לנפוש בהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה