יום שני, 15 במרץ 2010

בוריס שורפ נגד מדינת ישראל

מדינת ישראל, 
אני חף מפשע!
אני יודע שכולם אומרים את זה בשלב זה או אחר כשהם פה על הדוכן, 
אבל באמת שאני כן. 
אז כן, לקחתי פעם פניה מבלי לאותת,
(היה ארבע לפנות בוקר ואף אחד לא ראה!)
וכן, גם אני לא נוסע באיילון ע"פ המהירות שמסומנת בתמרור,
(בשביל זה המציאו את הנתיב הימני!)
וכן, אני גם מרשה לעצמי לענות לפלאפון מהר ולשאול "דחוף?" לפני שאני מנתק
(כי יש מולי ניידת!)
וכן, גם אני חושב אם לעקוף פעמיים בכביש מהיר ניידת למרות שהוא נוסע על 70
וכן, גם אני לא מאמין למה שאמרתי כרגע,
כי אין ניידות שנוסעות על 70 בכביש מהיר,
ויש ניידות שחותכות מכוניות סתם ככה בלי סיבה,
ויש שוטרים שהחליטו לקום על הצד ה"בן זונה" שלהם בבוקר,
ויש משטרה שנטפלת למי שלא מעז לקלל בחזרה, 
ויש משטרה שמעדיפה לקדם חברים מאשר אנשים באמת טובים,
ויש קומץ של שוטרים טובים שבאמת מאמינים במה שהם עושים,
וכן, יש מדינה שעדיין רוצה להאמין בגוף הזה שנקרא משטרה.

אז כבוד השופטת,
מדינת ישראל,
לפני שאני מרסס פה את כולם, 
אפשר בבקשה לוותר לי על האזהרה?





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה