יום רביעי, 6 באוקטובר 2010

ההיררכיה הלא הוגנת של בחורות - חלק ב

בהמשך לשיחתנו
מצאת את עצמך כבחורה בוגרת ולא מודעת למה את שווה.
יש לעניין פיתרון פשוט:
חפשי עבודה. 

עכשיו, אני עומד לחשוף פה אמת מרה שאתן יודעות, 
אנחנו יודעים ואף אחד לא מדבר על זה בקול רם:
חושבת שאת נראית טוב? 
תנסי להתקבל בתור מארחת. 
התקבלת? תשאירי לי מספר פלאפון באינבוקס או סתם שם משפחה,
ותוודאי שהתמונות שלך מתאילנד 2010 זמינות לאנשים 
שהם גם לא חברים שלך, תודה.

לא התקבלת? אמרו שיחזרו אלייך מאוחר יותר ואת מאמינה שזה יקרה?
צר לי תמימה יקרה, 
עולם אכזר שנשים נשפטות בו בזכות החיצוניות שלהן.
את מוזמנת לכעוס, לצעוק, להצטרף לאירגון פמיניסטיות ולשכנע את כל מי שהכרת
שאת לא לסבית.
זה לא יעזור.

אבל הסירו דאגה מליבכן, לאכוסיות יקרות שלי. 
גם בצמרת המאבק הוא קשה:
ידוע בקרב גברים רבים במדינה שאת המלצריות הכי אממ..חמות אפשר למצוא באגאדיר,
כאילו, הם מוציאים לוח שנה בכיכובן של המלצריות. יותר מזה? 
אז תארו לכן את המצב הבא - את כוסית, התקבלת לעבוד באגאדיר, עברת סלקציה
ופתאום את מגלה שאת לא מצטלמת לחודש מרץ כמו שתמיד רצית. 
האם את כוסית שקיבלה ציון "לא מספיק"?

האם יש השפלה גדולה יותר מזו?
את פצצת לא מספיק, אולי העולם לא ידע. אבל את כן.
ואז תיכנסי לסרטים עם עצמך, תגלי שיופי לא באמת פותח את כל הדלתות לככב בלוח שנה,
את צריכה גם שכל. אבל למי יש זמן לשכל כשיש יופי?
ובכל זאת, תצטרכי ללמוד.
מה קל?
תקשורת.
בשביל מה חסכת כל כך הרבה? בשביל ללמוד במקום הטוב ביותר שיקבל אותך,
נגיד, המכללה למנהל.

וככה, כוסיות עם ביטחון עצמי נמוך שלי, הגורל האכזר שלכן ימשוך אתכן לגורל שלי
שמסתכם בלהכיר אתכן ולגחך לעצמי צחוק קטן של הנאה 
כשנחליף בינינו את המילים הראשונות במכללה. 

נתראה שם, 
אני אהיה זה שבוהה.

מלצרית שעברה סלקציה לחודש מרץ

















נ.ב - הפוסט בכוונה מתמקד ביפות שבבנות המין היפה ומתעלם באכזריות מהפחות יפות מבינכן
מהסיבה שאתן כאלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה