יום שלישי, 23 בפברואר 2010

חג, שמח?

אחד הדברים הכי מבאסים בלהתבגר חוץ מהתקרחות, התבלות, אימפוטנציה,
שיער על הגב, כרס שלא יורדת והעובדה שבנות מתחת ל-18 נחשבות ללא חוקיות,
היא העובדה שככל שאתה מתבגר, ככה אתה חוגג פחות ופחות חגים.

החל מהבית ספר היסודי (תסלחו לי שאני לא זוכר מה היה בגן, חצי מהתקופה הייתי בכלל
אסיר בגן ילדים אוזבקי, ואז החלטנו לעלות לארץ ולקח לי עד היסודי להתגבר על טראומת האסיר),
אנחנו חוגגים כל חג יהודי שקיים.
והבונוס? 
מקבלים גם ימי חופש מיותרים על זה..

תחשבו שניה,
למה צריך יומיים חופש אחרי פורים?
כמה זמן כבר לוקח להוריד את הספריי המעצבן הזה ששמים לשיער ומגלים שיש בו גם נצנצים במקרה?
והאם באמת שווה להפסיד יום לימודים שלם בשביל לשתול עץ בשביל קק"ל 
שאח"כ מוכרים את אותה אדמה לקבלנים? 
עליכם הם אולי עובדים, אבל אני מכיתה א' - ט' שתלתי עץ בדיוק באותו המקום שבו שתלתי עץ בשנה לפני.
אבל וואלה, אם זה עושה טוב על הלב אפילו לתלמיד אחד, 
אני אסתום.
הרי יש דברים שלא משתנים, כמו הטיולים השנתיים:
כיתה א' - י"א במדבר יהודה (עם הפסקה בכיתה ח' לצפון בשביל לראות את החרמון בתור הר בצבע קקה)
ובכיתה י"ב - אילת.
אלא אם כן נפלתם על שנה שבה שובתים, כמוני. 

אז ככל שעוברים השנים ואתה מתבגר, 
אתה כבר לא שותל עץ,
אבל כן מתלונן על העץ שנמצא לך מול המרפסת והעיריה לא מוכנה להוריד
לא באמת יוצא לחופש של שבוע בחנוכה,
אבל אוכל סופגניות במשך שבוע.
לא באמת מחכה בשקיקה לארוחת החג בפסח
אבל כן מייחל לרגע שבו תעבור לך הצרבת מהשילוב של החרוסת וכוסות היין.
לא באמת מקדיש מחשבה לתחפושת לפורים,
אבל נהנה מהמחשבה שגם השנה ילדות בנות 16 יתחפשו ל"אחות סקסית",
"דלת סקסית", "מעודדת סקסית", "נעל בית סקסית".
הכל כדי לא להגיד להורים התמימים שהן בעצם התחפשו למוכרות מזון (סקסיות),
וככה תעביר את עצמך ממסיבה למסיבה משכנע את עצמך שכשהיית צעיר יותר,
הבנות היו צנועות יותר, בררניות יותר ומשתלחות פחות.
ואז תבין שבאמת התבגרת יותר מדי והשנים לא עושות לך טוב,
תתעשת.
תיגש להיא מולך שהתחפשה ל"אנערף סקסית"
ותעשה לעצמך את החג אם היא תענה "כן" לשאלה: 
"תגידי, יש לך 18?"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה